sååålättt.

helllu,
har inte skrivit ngt speclielt ¨på bloggen ¨på jävligt länge ;o
därför gör ja det med & kanske i morgon också om ni har tuuuur .
dde har inte hänt så jävla mkt coolt i mitt liv
bara att ja har lyckats få en typ polisanmälan på mig det suuuuger !
och man har tänt på lite här o där ;DDD men de är bara så jävla kul
yappyapp
. hmmms, höstloooooooooooooooooooov göttans det !
så får ja se om ja får va ledig eller inte får reda på det på tisdag
på mitt soc möte och om ja får träffa min pappa eller inte
men ja skiter i va dom sejer ja kommer nog träffa han iaf
annars cuuuutttar ja dom !!!!
jajjämen ,
men i dag ska ja va med rääämb en stund ska snart åka till skattkärr o soooola wiie (y)
sen ska ja väll hem o duscha , göra mig i ordning för min moster fyller år så då ska man på
fäst , o va fejk glad o nanana TRÅÅÅÅÅÅKIGT
aja men inte lika tråkigt som mitt liv menmen,.'
hejrå<3


alla falska fitter dra åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0