fredag :P

halo , vaknar typ 20 över 7.
gör mig i ordning sen kommer pappa hämtar mig o mina saker typ 07,45
han kör mej till mc & mina saker hem till pappa . mötte emma på mc haha :D
blev att  sitta där o vänta på bussen som går typ halv 9 :P , jaja vi tar den sen blev det
skola . blev fett förbannad/ledsen , när en viss person va allmänt fuckad i huvudet :/ jaja
vissa människor är så och sånt äre bara. jaja , mjo iaf när ja blev sur drog ja från skolan
drog till typ norrstrandskolan träffade hardner & maria<3 och gurra :* höhö. höh jaja sen
blev ja ennu ledsnare så fenix kom o hämta mig , ¨så de blev förtjänstid för mig iaf hahah :D
köpte ett svart/vitt pannband eller va man ska seja , riktigt snajsigt o sen mätte ja upp mamms på stan
fick pengar , sen mötte ja rambo<3& nicooole. vi snacka lite sen träffa vi maria & hardner o wendela o
matilda :) trevligt trevligt. sen blev det hemgång till mamma och nu har ja tjäkat pizza o sett nya wallander
och snart ska ja se snabba cash som hon har laddat ner :)(L)
jaja har även läst min soc utredning , inga sp kommentarer om den menmen höhö
jaja  slaggar hos mammi hela hälgen iaf. '
men ja ska gå o va seriös mot mor nu :) i morgon blir det träniong iaf hahah :D
jajaj pusss hej :D


ge mig sommar & ge mig mopppeeeeeeee väder nuuuuuuuuu<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0