inside

halo , har nyss kommit hem nu
svin kallt ute vill ja lova höh ^^
gött att man kan ta bra bussar och sånt så man slipper stressa o sånt skit
kan berätta lite hur dagen har sett ut
vaknade typ vid 11 gick ner o tjäka , gjorde mig i ordning satte mig på bussen
där träffa ja grambo :D hihi åkte in till stan o träffa vicky också¨vi kålla runt lite på kläder
sen tog vi oss en liten fiika , bilder kommer tror ja om vicky orkar skicka dom hihi :)
jaja , sen åkte jag grambo och vicky , hem till hardner , satt o snacka lite ochsånt . som man gör :P
tog bussen in till stan där träffa vi bobbo o amanda hih. sen bar det av hemmåt . ganska skön dag
kul att man får gå ut o grejer efter lixom 1,5 ¨månad , helt jävla underbart hihi, ja har även lärt mig i dag
hur man fixar låtar o sånt på bloggen hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0