ja vill va friii som en fågel friii som en fågel lalalal haha


halo,
vaknade typ 6 gjorde mig i ordning.
tog mej till bussen . men så komm ja på att ja glömmde min tränings påse
sprang tillbaka hämtade påsen o ja han faktiskt med bussen , helt otroligtbra
mötte emma vi gick till mc som vanligt tjäka frullle eller ja hon gjorde ja tog mig bara en cola
sen bar det i väg till skolan, hade np gick bra , blev nån uppsats tror ja blir godkänd iaf
blev klar på en halv timme hahah :D
sen fick ja rast till lunch altso från kl kvart i 10 till kvart i 12 ganska soft faktiskt :)
pappa komm o hämta mig efter skolan tjäkade o sånt hämtade upp edda och sen blev det
boxningsträning som vanligt:)
   åkte till kil o har nyss duschat nu o ätit en tårt bit helt ok gått faktiskt,
menmen,
i morgon äre fredag får se va de blir men jaja hahah :D
hoppas ja får vara med coolaste vicky om hon har tid o lust annars blir det väll på lördag:P

saknar värkligen er alla men den 17  kommer ja ut hoppas ja
saknar dej mamma också ;)<3

hajdo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0