lördag


hallo
vaknade typ kl 10 gjorde mig i ordning,
för sen skulle ja o conny på rally :D
haha vi va typ i dalarna eller ngt :S
fan vi åkte as lång, men de va faktiskt kul o de va värt att se faktiskt (Y)
vi käka typ körv o hamburgare med pommes :) gött vare
mjomjo , komm hem typ aldeles nyss har inte hunnit va med vicky :/
men läste hennes blogg att hon endå inte mådde bra eller ngt .
men de hade varit kul att få träffa henne , men de får bli en annan dag
vi dör ju lixom förhoppningsvist inte i morgon som man sejer :P
jaja i morgon blire att man ska gå upp tidigt för mamma kommer o hämtar mig typ
kl 12 :P men ja vill ju så jävla gärna träffa henne så de är ju bara gött :)<3
älskar henne mest . o de är ju föresten alla <3 dag i morgon , har köpt 2 saker till mormin :) höh
haha i går hade ja lite kul med min mobil har fixat en sån dära funtones eller vafan dé heter haha
de märks när nån av er ringer till mig , men ja tror mamma inte kommer bli så glad över
kostnaden men de får hon allt ta o bjuda på hihi :*
har inte så mkt mer att tilläga mer en att ja älskar mitt godis o ja älskar min boxning

hajdo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0