måndag

halo
vaknade typ 6 i dag tog bussen runt 7 till kil, sen tåget med jussan
till karlstad . var framme typ ca 8 . så gick vi till mitt i city satt där o
häcka typ tills emmsi kom så gick vi till torget tog 11 till skolan o ja har
varit där i stort sätt hela dagen faktiskt , tror de har gått ganska bra
fick träffa mamma <3 också :)
jaja sen drog vår skola till museet o gick runt där , ganska tråkigt men
jaja. åkte till baka sen, pappa hämtade mig jag käka o sen blev det
boxning :) göttans <3
jaja nu sitter ja här o gör inte sp mkt,
allmänt depp som ja kommer va ett tag framöver skulle ja tro ;/
menmen de går nog över hoppas jag.....
hare gött
saknar er alla <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir snart bättre det vet jag. Älskar dig.

2010-02-08 @ 20:40:08
Postat av: mamma

Det blir snart bättre det vet jag. Älskar dig.

2010-02-08 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0