måndag i gen

hej , vaknade typ 20 i 7 gjorde mig i ordning ,
gick till bussen som gick kvart över 7 :P
sen så mötte ja emma , vi gick till mc som vanligt , köpte bara
en energi dricka på hemköp  :P , sen drog vi till bussen till skolan
va i skolan åkte ner till norrstransskolan o betalade min tröja som kostade typ 475 kr
´med byxor också. sen till fenix i gen , gjorde inte så mkt , men sen kom pappa o hämta
mig , blev att åka till CTS o ha samtal , va skönt ja tror ja behövde det faktiskt. jaja
sen hämta vi jussan , åkte hem käkade , sen blev det boxning , jobbigt som fan
men sköj :) känns jävligt bra efteråt iaf .
jaja i morgon är det tisdag o snart e de onsdag då händer det grejer skulle ja tro höh..
vi får väll se . jaja
ska in i duschen nu o sen sätta mig vid datan .
kanske kanske skriver ngt mer senare . men puss hajdo så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0