onsdag .

har nyss typ kommit hem nu , har varit på stan med maria ,grambo & nicool höh (y) ,
höh vi gjorde inte så mkt där , mer en att ja kan seja just nu att ja har ett härligt
blå märke på hakan hahah :D; vetinte om det syns men just nu gör det de hah jävligt
snyggt må ja seja ;) , jaja fick en ny "sak" i dag , men shhh japjap . jaja min dag har ju
iaf sett ut så här , att ja vaknade typ hms vilken tid vare ? typ 20över 7, gjorde mig i ordning,
och sen drog ja till skolan eller ja bibloteket vi har typ bild där varje onsdag :P sen upp till fenix
blabla sen slutade jag :P , och då träffa ja mina polare eller ja mötte maria vid norrstrandsskolan o nana
va där ett tag :P ,har inte så mkt  mer att berätta , kanske uppdaterar sen :) , hajdo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0