tisdag

halo , har nyss kommit hem typ från träning , känns som ja håller på att bli
sjuk eller nånting  mår iaf inte 100 % bra vill ja lova :P , men ja hoppas det blir
bättre till morgon dagen iaf . jaja dagen har sett ut så här iaf
vaknade 7 gjorde mig i ordning , tog 8 bussen iin till stan , mötte emma  :D
ja köpte faktikst en powerking på hemköp fettcoolt (naat). sen så tog vi bussen upp till skolan
va där , ja låg o vila typ hela dagen , sen kom mamma o pappa på möte :) ja får va hemma hos mamma
på helgerna o pappa på vardagarna på sportlovet hööh fett gött vill ja lova . men jajaj sen hem till pappa
träning osv... samma gammla visa varje dag typ :P
JAAA ja ska berätta värdens stördaste dröm som ja hade i dag eller i natt eller vad man ska seja .
ja drömmde typ att vi hade förtjänstid en fredag på skolan , sen så¨typ i stället för att fenix skulle
köra mig till stan så körde dom mig till soc. ;o , direkt när ja kom dit slängde dom in mig i en bil
också åkte dom med mig till bergsmansgården (inte för att ja har varit där men ) jaja har hört att
det inte är så kul där . men iaf så när ja kommit dig så slänger dom in mig i en källare o typ sa att ja fick sitta
där nästan i resten av mitt liv SKOJA INTE  vad ja grät  :D o sen när ja vakna trodde ja seriöst att de va fredag
och sen när ja komm till skolan så var ja tvungen att fråga om det stämmde eller inte , helt sjukt -_-
menmen
JUSTE och om ja inte sköter mig hemma under sportlovet kör dom mig till ett jourhem på hammarö hahaa väldigt lockande
inte . de stället har man ju hört possitiva saker om . menmen ska ut o ta mig en smoke nu
hajdo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0