den bästa har försvunnit:'(


maria sjölin.
du har altid funnits där för mig i dom svåraste stunder , o ja har alltid försökt att stötta dig med
du är den människan ja kan lita på till 100%
ja har alltid kul med dig även dom tråkiga stunderna
du är jämt glad,
du ger mig kraft o styrka att orka kämpa
ja vet inte hur ja seriöst ska klara mig nu i 8 veckor eller va de blir
utan dig,
ja hoppas du förstår att ja aldrig kommer att glömma dig
o ja kommer alltid att finnas här för dig
du är min bästa vänn,
ja älskar dej värkligen
o ja saknar dej redan
ja vet att ja varit taskig mot dig många gånger o ja tycker det är rejält hemskt o pinsamt
men ja hoppas du förlåtit mej
vetinte rikgtigt hur ja ska beskriva mer en att du är en
underbar person som ja värkligen ser upp till
ja älskar dej föralltid
och ja vet att du kommer komma till baka.


<3 :'(





OCH JA VILL BARA TILLÄGGA EN SAK, OM SOC ELLER VEM SOM HÄLST
NU SKULLE ´LÄSA MIN BLOGG. SÅ VORE DET JÄVLIGT BRA
FÖR JA HATAR ER  OCH JA SKA SERIÖST SPRÄNGA SÖNDER EERAT ÄCKLIGA
KONTOR
NI TROR NI HJÄLPER UNGDOMMAR MEN NEJ DE GÖR NI INTE ,
NI GÖR SÅ DOM MÅR SÄMMRE,
JA HAR HATAT ER INNAN MEN NU HATAR JA ER DUBBELT SÅ MKT
ÅT HELVETE MED ER
SOC HORER FYFAN FÖR ER


Kommentarer
Postat av: edda

:'( efter regn kommer solsken<3



JÄVLA ÄCKEL SOC KAN DRA ÅT ÄCKEL HELVETE.

fyfan.

2010-01-29 @ 14:11:33
URL: http://wontlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0