för konstigt för att vara sant -_-

i dag vaknade ja runt typ halv 7
tog bussen in t stan som gick ungefär kvart över 7
haha gjorde mig i ordning snabbt där vill jag lova
juste mötet som ja skrev om i det förra inlägget
de gick åt helvete , blev placerad på en gång i kil
och härligt nog så är det bra här :)
har fått med mej alla mina prylar o min älskade data <3
nu väntar ja bara på att ja ska få va med mina kompisar  :)
eller ja får väll det på sätt o vis men inte på samma sätt
får bara träffa dom när ja är i skolan o typ på träningen en så länge
det är lite törrt
men ja ja får väll skylla mej själv.
btw , skolan gick åt helvete vill ja lova , va på en letion och sen inge mera
drog t pappa sen käka sen blev det boxning :)
haha ja o eddis va inte direkt koncentrerade men kul va de iaf
funderar på att börja gymma i stället  >.<
jappjapp ,
nu ska ja iaf fråga johan om han ska med ut på en liten röök (Y)
och om han inte vill de så tvingar ja honom haha :D

men ni får ha de bra ,
saknar er alla hemma i KARLSTAD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0