fredag.

komm typ nyss hem , dagen har väll varit helt okej förutom att ja har saknat maria då haha -_-
vaknade typ kvart över 6 iaf, väckte johan som ja skulle göra . sen så gjorde ja mig iordning o
drog till bussen o sen blev det mc o sen fenix:P, haha va typ inte på fenix så mkt i dag drog
till norrstrandsskolan o träffa polare :D askalas, men iaf, drog tillbaka o då fyllde ja o emma
kondomer med vatten o kastade dom på golvet :D hahaha, blev tyvärr ingen förtjänsttid för oss idag :(
men somsagt det var väll vårat fel antar jag :P, haah vi fick också sluta typ en halvtimme tidigare pga detta :P
sen komm pappa o hämta mig vi åkte hem ja fick äta lite mat GOOOOTTT :d sen så komm mammam vi snacka
lite med henne o ja fick en limpa cígg av min kära farbror <3. sen träffa ja johanna & johanna och ja prata
lite med dom , sen körde pappa dom till stan o mej till kil o nu sitter ja här o väntar på bättre tider o hoppas
dom kommer hem ngn gång så dom kan köra in mig till kil men det tror ja inte , fan också vad ska ja då göra
på en fredag kväll. men om ja inte får träffa vicky i dag måste ja träffa henne i morgon iaf :)
jaja , kanske uppdaterar mer sen ,.
hajdo<3


grattis johanna grambo på 16 års dagen föresten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0