lördag

vaknade uungefär kl 11 gick upp
tog min morgon cigg som är absolut det godaste ciggen i värden
la mig i gen en liten stund, sen data antar att de blir ganska mkt data i da ?
vem vet , men de är kul , spelar värdens roligaste spel bomb it
och de hittar ni på www.hamsterpaj.net  så söker ni på bomb it som ja just sa
men haha jappjapp . va med vicky i går <3
hah va på värdens sämsta fritidsgård vill ja lova har aldrig sätt ngt värre i hela mitt liv
nästan. menmen så kan det va :) kul att va med vicky iaf (Y) ska förhoppnings vis träffa
henne i dag med antingen när hon kommit hem från hennes kalas eller innan de beror på
helgen går ganska fort. redan lördag . snart söndag o sen måndag o skola samma kör hela tiden
inte konstigt att man blir trött o hängig, får nog reda på min ram i veckan , förväntar mig inte
sp mkt heller för de ska man inte göra när man går på fenix hatahatahata
mjoo  , möte på tisdag & måndag också jobbigt o ja fattar faktiskt itne varför ,
fattar inte riktigt vad ja har ställt till med nu men skit samma
saknar er alla jätte mkt där ute men de skriver ja i varje inlägg så de borde ni ju fatta menmen

ja upptaderar kanske senare ,
hejrå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0