mamma <3

nyss kommit från mamma ,
tränade på kmti sen köpte vi pizza o såg på AA & paradise hotel
jätte mysigt :), fan  de är alltid kul att va med mamma :D<3
nu sitter ja här ska snart städa mitt lilla rumm tror jag höh
de måste man göra om man vill ha de fint , o sen ska ja in
i duschen o sen ska ja packa inte klääääder i min garderob
o såna saker, ja är banne mig as trött fattar inte va de är med mig
typ som luften har gått ur mej eller ngt . helt fail,
i morgon så blire skola ingen höjdare :/ men de kommer säkert gå bra
ja o emma är ju tha gäng i morgon som man sejer höhö ^^ . vi får la se ;)
saknar värkligen alla jätte mkt ,o mamma med fast ja va med henne för en 20
min sen , men de är ju inte så konstigt att man saknar sin egen mamma jaja :P

ska träna i morgon också skönt ska de bli :D
edda hör av dig till mig om du läser min blogg nu eller ngt. smsa inte för ja har inga pengar
utan ring om du har pengar

hajdo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0