onsdag,

vaknade kvart över6 pga att ja ställt telefonen duktigt frida
sen gör ja mig i ordning , drar till bussen , möter emma vid mc
tror ja , sen så åker vi till bibblan o har blid , drygt o sånt
har varit allmänt trött i dag jätte konstigt för ja brukar jämt
vara pigg när ja gått o lagt mig tidigt o sånt , men jaja
jag börjar väll bli sjuk eller ngt antar jag
menmen , iaf skolan va otroligt dryg ,:P haha ja o emma fick slå
jussan för hon hade bedövat kinden hos tandläkaren eller ngt
haha ja fick in 2 värsta smällarna , hah det va gött de vill ja lova (Y) .
hah. jappjapp sen kl 1 blev det möte . de ´gick faktiskt bra , fick seja
det ja ville typ :P
höhö sen CTS gick väll också bra, var bara lite irriterad på saker menmne
 
bloggar kanske sen hajdo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0