TEST

Test

JAG KOMMER IFRÅN: KARLSTAD<3
JAG SOVER: bäst :)
JAG ÄR: frida olsson
JAG VILL: hmm ja vill mkt ;)
OM SEX MÅNADER: kanske att flytta hem t mamma & sommar :)<3
JAG SAMLAR PÅ: ingenting , släng skiten o in med det nya som man sejer ;)
JAG BLIR GLAD AV: mina vänner soklart :)<3
JAG BLIR ARG AV: falska människor o falskaförhoppningar
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN?: gröna helt klart :D
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: mmeliten :) eller mamma hahah :D
GILLAR DU GOLF?: nej det kan ja inte på stå
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?: mina vänner
VAD HAR DU NU?: tråkigt :P
SENASTE FILM DU SÅG: beck tror ja :)
VAD STÖR DU DIG PÅ JUST NU?: att ja inte fick mina papper i dag
VARFÖR?: för det är mina soc papper
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?: halv 7
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG?: japppppp :D
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?: japp
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG?: inatt ? tror ja säkert
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV?: vetinte ngt skummt
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU?: jaa
HUR SVARAR DU I TELEFON?: halå :P ? efter som dom ringer t mig, behöver ja ju inte seja hej det är frida hah
VAD LÄNGTAR DU MEST TILL?: i morgon , grambo kommer o söndage
ÄR DU ENSAM NU?: japp på mitt rumm
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?: data :D
IMORGON: va med grambo
VAD SKA DU INTE GÖRA IMORGON?: supa :)
VAD ÄR DU BÄST PÅ JUST NU: att sköta mig ;)
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR?: fritidsledare
VAR VILL DU BO NÄR DU BLIR STOR?: KARLSTAD SOKLARRT
HÅLLER DU DIG TILL NÅGON SPECIELL KOST?: HAHA MIN EGEN 
EXAKT HUR MYCKET GILLAR DU ATT BADA I HAVET?: 
ganska mkt 
ÄR DET OKEJ ATT GRÅTA?:
  japp om man känner fört
PRATA ELLER VARA TYST?: prata
VILKEN ÅRSTID TYCKER DU BÄST OM?: sommaren
LADDAR DU HEM MUSIK & FILM FRÅN INTERNET?: hah vem gör inte :) ?
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULAFTON?: presenter
ÄR DU SKYLDIG NÅGON PENGAR?: är ja säkert :P
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER?: inte just nu , men har linser :P
TYCKER DU DET ÄR VIKTIGT ATT HA MÄRKESKLÄDER?: tycker ja väll inte,  men kul att ha
NÄR GÅR DU UPP UR SÄNGEN EN TYPISK HELGMORRON?: tolv kanske
PÅ VEM/VAD AVREAGERAR DU DIG OFTAST?: de som är närmast brukar ja slå på
HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU FUSKAT PÅ ETT PROV?: ett antal
HAR DU PIERCINGS?: ´7 st i öronen o en i tungan
VAD SLÖSAR DU MEST PENGAR PÅ?: vetinte :P cigg ?



VILL DU GIFTA DIG?: ja :)
VILL DU HA BARN?: klart (Y)
SOLAR DU OFTA?: olika :P
ÄR DU BRA PÅ ATT LAGA MAT?: hahaha nej :D
ÄR DU FLYGRÄDD?: nej
HUR VIG ÄR DU?: lagom ? :P
VAD DRICKER DU HELST NÄR DU ÄR TÖRSTIG?: COLA :D 
VILKEN ÄR DIN FAVORITGLASS?: 
twister :* 
TROR DU PÅ ETT LIV EFTER DÖDEN?:
vetinte :P
VILKET KAFFE SÖRPLAR DU HELST?: vetinte dricker inte kaffe ofta :P 
VILKET MOBILMÄRKE FÖREDRAR DU?:
sony ericsson
VAD HAR DU FÖR PERSONLIGHET?: ja vetinte , ja är väll som ja är :P
TYCKER DU OM SUSHI?: vetinte har aldrgi ätit
VAD ÄTER DU HELST NÄR DU SER PÅ FILM?: vetinte godis kanske
LEVER DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS?: nej :P
SKULLE DU VILJA TRÄNA NÅGON TYP AV KAMPSPORT?: varför inte :P ?
HAR DU TANDLÄKARSKRÄCK?: ja som fan :D
VAD HETER DU I MELLAN NAMN?:  haha de håller ja för mig själv
ÄR DU EN MORRON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA?: kväll
VAR ÄR DU FÖDD?: karlstad bb
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU?: bruna
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU NATURLIGT?: typ brun eller ngt
BITER DU PÅ NAGLARNA?: i bland
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?: vänner & cigg :D
HUR OFTA MOTIONERAR DU?: måndag,tisdag,torsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0