tisdag

vaknade vid 7 gjorde mig i ordning ,
sen blev det utväcklignsamtal, min fröken kom hem hit vid nio höh
drygt va det , sen blev det skola sen träning, gött va det :D är as trött nu
fan 2 hela timmar :P
jaja sen körde pappa mig hit, då ringde jennifer min typ kusin :)
kul va det att prata med henne :) , har saknat henne (Y)
jappjapp , och nu sitter ja vid datan jhaha seriöst ja börjar hata att blogga :P
jaja, i morgon blir det skola , ska till bibloteket o ha bild sen ska vi upp t
fenix o ha massa andra skit grejer , sen 1 blire ner t soc, får se va de blir där;/
jaja sen cts ennu roligare NAAAT jaja, vi hörs i möra eller nöge

hajdo<3


saknar er;/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0