kaffe

har nyss vaknat så nu sitter man här och dricker en koppkaffe eller ja socke med kaffe eller vad man ska seja haha :D , ska snart börja göra mig i ordning för ska på lektion på tingvalla , sen blire att dra mej hemåt och laga mat typ pasta har ja tänkt mej så gött (Y) , sen i dag ska ja åka tillbaka till deje haha kulkul. vill bara seja att det va grymt kul att tträffa kimsan i går  (JA GICK INTE UT !!)  han kom hem till mig så ni kan va lugna , det är ju inte förbjudet ? , vad ja vet iaf :) . har min bihåleinflamation fortfaarande skit kul -_- naat . ska äta 60 tabletter på 10 dagar . och det kanske ja redan har skrivit haha jajaj men skit samma :D , lika bra att skriva det i gen i så fall tycker ja  :D .
men nu ska ja fortsätta att dricka mitt "kaffe" , och sen blire hoppa in duschen
puss


bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0