mitt huvve

sitter i soffan o har dö ont i mitt huvud, det är inte vanlig värk utan typ aa svårt att förklara , btw
efter skolan i dag va ja lite med bobbo o flumma runt haha hon är så jävla rolig vill ja lova !! underbar tjej det ! o så träffa ja min lilla cp micke också.
securitas är hemma hos mig nu o de är fett läskigt >.< när den snubben har gått , ska ja laga korvstroganoffe ? eller hur det stavas , hoppas det blir ät bart somsagt , i skolan i  dag har ja varit as duktig , 4 engelska uppgifter och dom va fan inte lätta vill ja seja ! men somsagt är man ett geni så är man , matten börjar fucka nu tror ja , jag har nog kört fast eller nått ... men de löser sig (yy '
kul dag i morgon nej ! men efter den inte så roliga stunden ska ja försöka ha lite roligt iaf så gott ja kan ;/ <3
men nu tjuter det i hela lägenheten så ja får spunk , hare så bra

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0