fredag

hur mår man igentligen ?
ja orkar inte känna efter.
vetinte va de är med mig ,
ja borde va värdens lyckligaste
har flyttat hem o grejer.
men när ett problem försvinner kommer
väll alla andra tillbaka. vad ska ja göra seriöst
ja mår inte bra..


dagen började med att ja tog bussen till stan sen till skolan
mötte mickan i skolan<3. sen blev det chill hela dagen.
tappat orken. skitsamma försöker så gott ja kan.
sen fick ja skjuts hem av tomas. och nu sitter ja här o
tycker synd om mig själv. omg de får ja sluta med !!
får se vart tiden för mig , men ja tror att det inte blir ngn stans
. föresten linda´(melin) nu kan ja tänka mig hur du känner dig.

skriver kanske sen
hajdo

mamma ja älskar dej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare :(

2011-03-19 @ 05:23:37
Postat av: Elizabeth

Vi tänker på dig gumman. Älskar dig.

Vi i Deje

2011-03-19 @ 10:54:49
Postat av: Anonym

Älskar dig också.

2011-03-20 @ 14:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0