natt inlägg,

ligger i sängen o nördar mig framför datan börjar må dåligt i gen . ? varför just natten när man ska släppa alla tankar o bara slappna av o sova.. fast nae , ja värkar inte förstå mig på livet överhuvudtaget. orkar fan inte lägga ner tid på att ens försöka förstå heller för den delen:P, fattar mig inte på socialen för den delen heller men sej mej vem fan har gjort det igentligen. ingen för dom bara kör sitt känslokalla rejs och TROR att allt ska bli så jävla bra när dom håller på  att tvångs placera ungdomar? en normal människa skulle inte må bra av det o ja tror defenetivt inte att det skulle gå bättre för den heller  , för vem fan går det bra för om det bara är tvång tvång tvång ? jo ingen , den situationen kan alla sätta sig in i , för vem vill bli tvingad till saker ? jo ingen ! blir bara så jävla förbannad av att ens tänka på det, men ja är så sur o röksugen nu så det blir en cigg för mig o sen kanske slänger in ngt mer , har tänkt på att om ja skriver av mig när ja börjar må dåligt mår ja helt plötsligt mktmkt bättre :D

haha de va ett riktigt skit inlägg. >.<
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0